donderdag, mei 04, 2006

Mrijrn grehroorr

Vandaag merk ik tot mijn verrassing verbetering. Gisteren had ik nog een matige dag. Wél heel gezellig met Gea en Aart en de kinderen naar Amsterdam geweest, maar ik kwam om in de herrie. Gelukkig hebben Gea en Aart er niet zo veel van gemerkt, want dat legt toch wat druk op zo’n dag. En daar heb ik niet zo veel zin in. Gisteravond met een aardige alarmbel in m’n kop mijn bed in en zelfs vanochtend vroeg hoorde ik nog vrij veel herrie.

Wat is er vandaag dan beter?

1. Ik denk dat ik méér hoor.
2. De Tinnitus (de bijgeluiden) zijn in de loop van de middag deels verdwenen. Dat zegt nog weinig, want ik heb al eerder meegemaakt dat het een paar uur later weer bal is.
3. De resonantie in mijn oor als er iemand iets zegt (ook ikzelf) is vrijwel weg, behalve als er luid wordt gesproken.
4. Mijn evenwichtsgevoel lijkt weer wat stabieler. Ik heb vanmiddag met de kinderen in een sloep gevaren en eigenlijk weinig last gehad.

Toch apart. Ik hoop dat het aanhoudt, die verbetering. Tenminste tot aanstaande dinsdag.