zondag, april 30, 2006

Mararrarargggn Grararrr

Gisteren Koninginnedag. Erg gezellig en ontspannen, koffie bij Annemiek en Joost met een oranje TomPouce en er kwamen steeds meer Overtoompjes bij. Om een uur of een Irene van de markt gehaald. Overgebleven spulletjes in de auto (veel minder dan verwacht!) en snel weg uit die drukte. Na precies één minuut begint het onbedaarlijk te regenen en die regen gaat enkele seconden later over in hagel. 29 april dus nog. De koningin zal wel een goede paraplu hebben maar koud is het tóch.

‘s Middags borrel in de Ostadelaan/Frans Halslaan. De meest feestelijke koninginneborrel die ik ken. Iedereen kent iedereen en de nieuwe bewonders van de van Goghbuurt komen ook kijken (en kennismaken). Jaap speelt sax in zijn Jamband en we genieten ervan dat het tóch weer droog is (traditie tijdens de borrel). Anderhalf uur later moet ik opgeven. Er is een zangeres bijgekomen en haar toonhoogte en mijn oor begrijpen elkaar niet goed. Ik versta niets meer en de herrie in mijn rechteroor is dus letterlijk oorverdovend. Baal wel want het is nog steeds erg gezellig.

Nog een dag of tien en dan weet ik meer.