maandag, april 10, 2006

Mijn gehoor

Sinds dit weekend heb ik iets geks met mijn rechteroor. Ik hoor er steeds slechter mee. In het begin merkte ik dat nauwelijks.

Ik heb smalle gehoorgangen en mijn oren verstoppen regelmatig. Een à twee keer per jaar laat ik ze uitspuiten, of beter nog, spuit ik ze nu zelf uit. Dat doe ik lekker knullig met de tandendouche en een babywasbassin dat we nog in de badkamer hebben staan. Ik steek natuurlijk geen schone tandendouche in mijn oor, daar gebruik ik een oude voor die zichtbaar niet meer in je mond bruikbaar is (voor mij zichtbaar althans).

Dat gehoor rechts ging toch echt niet goed dus ben ik vandaag maar even naar Kievit gegaan. Die had net een enthousiaste juniorco op bezoek dus zij mocht meekijken hoe hij de prop eruit spoot. Vijf minuten later stond ik op straat: natte oren en een beter gehoor. Tenminste, dat hoopte ik. Want helemaal kosjer klonk het nog niet. Nouja, even afwachten, hup naar kantoor en morgen is het gefikst. Maar vanavond is het niks beter en ik ga morgen nog maar een keer naar Kievit.